lördag 25 juni 2011

Vilt midsommarsfirande....

Hoppas alla hade en bra midsommar igår. Vi firade tyvärr inte det direkt här, finns inte riktigt tid för det med lite tentor för oss nästa vecka. Så det fick bli att fira midsommar med lite pluggande. Som tur var så hade jag en goodbye fest på kvällen (dock aldrig roligt med goodbye) så blev inte bara skolarbete igår. Julie från Kanada lämnar snart så blev först lite förfest innan vi åkte in till city. Blev inte jättesent men var ändå väldigt trevligt!

Längtar först och främst allt mer till onsdag, börjar bli ganska segt med allt pluggande (kan fråga sig när det är roligt iofs). Fast efter tentan på onsdag blir det att städa så egentligen vet jag inte om det är något att längta till, hur som helst så ska det bli väldigt skönt den 4 Juli. Då behöver jag inte städa (hoppas jag) eller plugga på dryga två månader.
Oskar pratade om att nytt askmoln ska komma in över Australien men får hoppas det är lika snällt som motsvarigheten från Island.

I torsdags natt var det Söderling vs Australien round 1, jag var glad att jag stannade uppe till runt 2 och såg klart matchen, inatt går round 2, blir tufft men hoppas han visa Australien var skåpet ska stå, det har jag försökt göra här….

Nä, får se hur jag avslutar denna kväll, plugg eller film väljer mellan, svårt val….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar