tisdag 21 juni 2011

En vecka av plugg återstår

Befinner mig ganska nergrävd i plugg för tillfälligt så kommer inte bli så mycket uppdatering de kommande dagar. Tentorna är mindre än en vecka bort men känns ändå relativt okej, tror jag överpluggar som vanligt men det får det vara värt. Ute har det ösregnat och blåst storm de senaste dagarna så missar inte så mycket utomhus faktiskt. På fredag ska jag försöka klämma in ytterligare ett goodbye event, nu är det Kanada som åker hemåt.
Har lite sammanfattningstankar om året här som jag ska försöka dela upp i några inlägg. Mindre än två veckor tills jag är hemma (och äter glass med mina kära syster), skrämmande fort går det.
Någon semester verkar det dock inte bli, börjar jobba redan dagen efter jag kommer hem 07.00, blir intressant!

Golftävling och lite grillning ska jag också försöka få in, kommer nog bli en riktigt bra sommar i Sverige tror jag!

I söndags sade vi adjö till Silje med en avslutningsmiddag, avslutar med en bild från då, nublir det god natt!


1 kommentar:

  1. Hoppas hemresan går bra och välkommen hem. Det har varit mycket intressant att följa ditt år i Australien på bloggen och vi ser fram att återse dig snart. Kramar från Kristina och Stellan.

    SvaraRadera