torsdag 9 juni 2011

Sista skoldagen!

Nästan en vecka har gått sedan senaste uppdateringen, hur jag nu ska nå 100 inlägg är en gåta, med detta så återstår tolv inlägg till målet, får se om jag lyckas.

Hur som helst, att komma hem idag efter skolan var en sådan där ”skön” skolkänsla. Allt är gjort i skolan nu och nu återstår bara 2,5 tentor. Idag hade jag presentation i CAD kursen, skulle närmare bestämt redovisa mitt projekt som jag gjort, ett videoklipp på det syns nedan. Själv presentationen gick riktigt bra och var skönt att presentera något man ”gjort” istället för något man ”undersökt”. Efter det så lämnades sista labbrapporten in! Så nu väntar som sagt bara lite tentor.Anledning till ”halva” tentan är att jag i princip redan klarat konstruktionsmaterial för att göra en uppdatering på vad jag skrev i förra inlägget. Fick lite mer än 20 p på de två uppgifterna så.

Annars så är vädret snarlikt hemma vad jag förstått, regn och sol, men skiljer närmre 15-20 grader skulle jag gissa. Idag var det iskallt när jag vaknade upp, hurl (som även ska motsvara svenskans sju om man låter chilenare uttala det…)



Nu väntar några dagars inte göra något. Eftersom jag inte har första (och andra) tentan förrän 27 juni väntar vi lite med plugget. Kanske blir utgång till helgen, vi får se, något får det se till att bli i alla fall.
Bara 3,5 veckor kvar här nu och idag skrev jag ut flygbiljetten hem, börjar närma sig nu!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar