onsdag 29 juni 2011

Sommarlov igen och grattis!

Sommarlov (tror jag att jag kan kall det iaf) har jag nu! Precis hemkommen efter sista tentan så nu blir det inget skolarbete på någon månad, och nästan föreläsning blir på svenska också, kommer kännas lite annorlunda måste jag säga. Har börjat trivas med engelskan nu faktiskt. Hur som helst, tentan idag gick bra tror jag. Kändes som att jag hade koll på det mesta även om några frågor var lite luriga. Invänta och se vad det blir för betyg i dessa tre, CAD kursen har jag redan fått HD i.

Avslutade lite bankkonton och fixade departure blanketten för LiU efter tentan så verkligen inte lång tid kvar här nu, kanske får sålt min säng i dagarna också, skulle vara toppen även om det inte blir så mjuka sista nätter här, men tur att vi har heltäckningsmatta i sovrummen iaf :)

Nä, kommer nog lite sammanfattning och så i dagarna så jag kommer upp i målet, bara fyra inlägg kvar som återstår nu!

Och avslutningsvis, stort grattis Pappa på födelsedagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar