fredag 17 juni 2011

Tonight gonna be a good night

En kort uppdatering får det bli. Senaste dagarna har det blivit en del plugg även om det inte blivit överdrivet mycket. Det känns ganska okej redan nu, produktionstekniken med alls dess fakta är det som skrämmer mig lite, men annars kommer det nog gå toppen, över en vecka till tentan också så. Med tanke på detta så får vi bryta vardagen med lite fest, och ikväll blir det minst sagt detta. Vår avskedsfest är det dags för ikväll och kommer bli grymt roligt. Bilder återkommer jag med imorgon.

Nu kan jag även konstatera att jag lyckades klara denna termin utan att köpa en endaste bok. Har lyckats låna mig igenom termin, plus eftersom jag slipper släppa hem böcker till Sverige också, plus att jag sparat några tusenlappar.

Ska börja sammanfatta detta år så småningom, sjukt att det bara återstår 2,5 vecka här. Känns verkligen inte som det. Så blir lite sammanfattningar om resor, Adelaide och annat smått och gått från året som gått, när jag har tid det vill säga.

Nä, dags för en trevlig fredagskväll, önskar er det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar