måndag 27 juni 2011

Two down, one to go

Idag var det dags för de två första tentorna, produktionsteknik och konstruktionsmaterial och det gick bra i båda måste jag säga. Tror inte det var några större problem att klara dem, så nu återstår bara en, hållfasthetslära på onsdag. Den svåraste tror jag men samtidigt ganska roligt tycker jag. Så imorgon tisdag blir det en sista kraftansträngning innan det är sommarlov!

Ganska trött så blir inget längre inlägg men tänkte avsluta med lite sportsnack (Söderling lämnar vi ute här, magsjuka är inget vidare). Hur som helst så var det den årliga NHL-draften i helgen som var, jag är inte speciellt intresserad men läste lite på aftonbladet om det och hamnade sedan på en sammanfattning över draften. Jag antar att de flesta vet vem Michael Schumacher (Formula-1 förare). Vad de flesta av er kanske inte vet så är hans nya karriär inom ishockey. Los Angeles Kings har samtidigt varit i behov av en ny ismaskinförare (om det nu heter så), så vad blev kontentan av detta? Jo att han blev draftad som nr.200 i draften till just Los Angeles för att köra ismaskin…. Kolla själva (eller så är han en ung talang som spelar i något svenskt lag och har inget som helst att göra med den riktiga Schumacher, ni får själv välja vad ni ska tro på….)

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar