tisdag 19 oktober 2010

Grattis på födelsedagen!

Idag är det inte någon vanligt dag, utan idag fyller världens bästa lillayster år. Så därför blir det ett stort GRATTIS återigen från andra sidan jordklotet. Finns mycket jag skulle kunna säga om min underbara syster men vi nöjer oss men många grattishälsningar!
Tyvärr kommer hon antagligen inte besöka mig i Australien, för jag måste nog tyvärr hoppas att hon istället kommer in på någon av skolorna hon har sökt till våren. Hur som helst, så hoppas jag att din dag blir toppen med massvis av presenter!


Grattis grattis!

Har precis insett att jag har tre grupparbeten som ska vara inne på fredag. Dock känner jag ingen större panik. Det är i stort sett bara labbrapporten som inte riktigt är klar men den ska vi ta hand om imorgon så, och ja det är ett grupparbete.

Kort inlägg denna gång, återkommer i slutet av veckan!

3 kommentarer:

  1. Nu kommer tårarna! Nästan så ja önskar att ja inte kom in så ja kunde komma över till dig <3
    massa kramar!
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Tja!
    Tack för fint kort, imponerande att du kunde adressen också ;)
    Hoppas du har det bra!

    SvaraRadera