torsdag 19 maj 2011

Shopping......

Egentligen borde jag nog gå och lägga mig nu men gör ett tappert försök på en uppdatering.

Precis hemkommen från bio, Snowtown blev det lite ofrivilligt. Jag vann biljetter till den förra veckan men visade sig vara en ganska våldsam film som visa stunder gjorde Saw-filmerna att se ganska humana ut.

I både tisdags och onsdag var jag ledig (okej jag erkänner, jag hade lektion i tisdags men den vara bara på en timme så därför orkade jag inte åka de 2h tur och retur för att komma till skolan). Istället åkte jag till city där jag hade målet inställt på nya Ipod Nano. En blå variant blev det och känns som ett bra köp. Perfekt när jaglöper samtidigt som jag kände att min 0,5gb spelare som varit med i ett tiotal år nu börjat göra sitt.
Av en slump hittade jag även ett par skor. Fick syn på några niceiga vita skor. Eftersom alla mina nuvarande skor har minst ett hål mer än vad de ska så kändes det som ett bra impulsköp! Men blir inte mer shopping nu innan jag vet hur mkt resväskan väger.

Skolan rullar på, blev klar med två saker idag men har en del kvar under de återstående tre veckorna som återstår. Men innan dess väntar en händelserik helg. Imorgon blir det goodbye party och på lördag väntar två födelsedagsfester. Återkommer med bilder senare.

Trevlig helg och stort lycka till alla Gbg-varvetslöpare!

Over and out

1 kommentar:

  1. Vi försökte lägga in bilder från Göteborgsvarvet på 2 lyckliga och nöjda deltagare, men det gick inte så vi skickar via mailen. Hälsningar Pappa-Anna och Mamma

    SvaraRadera