måndag 23 maj 2011

Mot 100!

Jag tror jag tidigare gav mig ut på djupt vatten när jag sade att jag skulle klara 100 inlägg innan jag åker. Enligt första sidan så är detta mitt 81:a, men när jag loggar in så står det att jag har skrivit 83, så jag kommer köra på denna siffra, jag kan motbevisa er om ni inte tror på mig.

I helgen var det party x2. I fredags var det avskedsfest igen som blev ganska lugn men i lördags var det värre. Jag hade två födelsedagsfester, och båda var väldigt trevliga. Blev dock lite för mycket av det goda, så igår mådde jag som jag förtjänande. Dessutom ösregnade och blåste det storm så blev en lugn dag där jag inte gjorde många knop.

På fredag väntar sista eventet med exchange society denna termin. Och denna society skulle jag verkligen vilja berömma. Varje vecka arrangerar den något slags event, om det inte är pubcrawl eller likande så kan det röra sig om surfdagar, vinturer etc. Det har varit mycket uppskattat från min sida och har det gjort så mycket lättare att träffa nytt folk, stort plus Adelaide!

På natten till söndag väntar något som jag längtat till det blev klart, kommer bli härlig nattlig underhållning…..

Avslutningsvis så undrar jag vad det är med Island. Varje gång de är med på första sidan så är det alltid negativet. Är det inga vulkaner så är det landets ekonomi. Hur som helst så får vi hoppas att vulkanen är lugn denna gång och att vindarna blåser rätt. Jag vet många som ska flyga inom Europa de närmaste veckorna och hoppas verkligen inte någon (eller jagsjälv när det är dags) drabbas.

Och ja, så var det detta med bilder. Jag hänvisar till facebook, jag mäktade bara med en bild och den låter jag stanna i kameran. Alla ni som läser detta har antagligen tillgång till facebook (även om jag vet att det är så mycket roligare att se lite bilder här!). Jag orkar dvs inte ladda ner bilderna från facebook för att sedan ladda upp dom här, ja jag är lite lat, börjar bli gammal…..

Förresten, höll på att glömma, gratulera alla Gbg löpare och speciellt min underbara syster och pappa till en grym prestation. Och mamma, du är helt okej som coach också ;)

Trevlig slutet-av-maj vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar