söndag 8 maj 2011

......

En ganska lugn helg börjar lida mot sitt slut. Inte gjort speciellt mycket denna helg förutom en lite halvvild utgång igår. Men vi alla börjar återhämta oss nu. Så får bli lite grillning som avslutning på denna söndag.

Veckan som kommer verkar bli ganska lugn, inte något speciellt som ska vara klart. Ska på studiebesök hos Electrolux på tisdag och sista onsdagslektion för denna semester på onsdag, så blir 5 dagar i skolan denna vecka… På lördag väntar dock min första vintur här i Australien. Ser fram emot det då vindistriktet vi ska till är ett av de mest kända här, Barossa Valley.

Jag är annars precis hemkommen från en liten löprunda som jag avslutade med lite intervaller på stranden och ett bad. Det var dock ganska kallt men siktar även på att bada i juni. Lyckas jag bada varje månad fram till september så har jag badat i varje månad i ett år, återigen lite ointressant fakta som mest fyller ut texten. Inte så mycket att rapportera om tyvärr.

Trevlig söndag på er alla (och ja, jag vet att varit dåligt med bilder på sistonde….)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar