fredag 29 april 2011

Back to school

Bara två dagar denna vecka i skolan, ganska skönt måste jag säga. Men ganska intensiva veckor som kommer nu. Två större och en mindre dugga väntar nästa vecka, samt lite labbrapporter (detta eviga tjat om dessa, börjar minst sagt bli trött på dessa nu!).

Förutom detta så är det halvmaraton på söndag och kommer bli väldigt intressant. Jag hade igår ett väldigt bra avslutande pass igår, blev milen med väldigt bra fart. Så känns bra, ända negativa är att loppet start så tidigt men hoppas att det går att springa då med. Annars så verkar organisationen inte vara den bästa. Jag ringde i veckan och undrade om det fanns något ställe att lägga väskor och liknande, men detta verkade det inte finnas, 700 personer var tydligent för många, tänk då Gbg-varvet med dryga 40 000 löpare…Tacka vet jag Sverige!
Hur som helst, några mål med loppet låter jag stanna i huvudet men hoppas det ska gå bra.

Idag när jag satt och pluggade råkade jag av någon anledning (tänka sig detta när man sitter framför datorn, finns la inte så mycket annat roligt framför datorn än att plugga?) komma in på någon sida om en viss sport som jag länge velat prova på. Och ju mer jag läste, ju mer intressantare blev det. Så nu jäklar blir det att börja förverkliga saker. För vad kunde vara bättre 25-års present till mig själv än
detta sommaren 2012?

Fick förra veckan ett mail om att ett av de sommarjobben jag sökt skulle kontakta mig denna vecka, men inte hört något än, hoppas verkligen de gör det idag. Men inga större förhoppningar om de jag sökt, illa att komma hem mitt i sommaren.

Nä, får se vart kvällen leder, bio, pub crawl eller kanske hemma kväll med Kungabröllop, kan inte bli så mycket bättre än det sista va? ;)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar