onsdag 3 november 2010

Snart sommarlov!

Nemas problems, allt löste sig med den sista uppsatsen. Vi blev klara i tid och presentationen gick helt okej, så nu är det bara 4 tentor kvar på denna termin. När dessa är över har jag förhoppningsvis även avklarat halva tiden av min utbildning, helt galet vad snabbt det gått!

Idag har jag inte gjort mycket. Jag valde att ta sovmorgon idag då jag redan gjort lektionsuppgifterna för dagens lektion. Imorgon väntar sista skoldagen på länge.
Istället har dagen ägnats åt att planera lite inför sommarlovet. Väntar på besked från en, innan jag kan planera Nya Zeeland. Men antagligen blir det dryga treveckor där någonstans emellan 28-29 nov till 18-19 december. Både öarna siktar jag på även om det antagligen kommer bli ganska hektiska veckor. Jul oh nyår kommer antagligen spenderas i Adelaide. De återstående två månaderna får jag se vad det blir. Melbourne + AS är redan bokat, sedan vill jag även hinna med Canberra + Sydney under dryga veckan. Perth och västkusen spar jag förhoppningsvis till lovet nästa termin, sedan tror jag sett det mesta jag vill se. Lite småutflykter runt Adelaide kommer det nog också bli, så ser minst sagt fram emot sommaren!

Till helgen är inte mycket planerat. Bal med krav på mask väntar på fredag som sista aktivitet med exchange society, helgen ryktas det om bra väder så då är det inte omöjligt att det bär av till stranden!
Nästa vecka är lov, eller” plugga inför tenta vecka”, välj själv; hur som helst så kommer det nog bli lite plugg då jag har första tentan på lördagen, 13 nov.

Detta var allt för nu, på återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar