fredag 26 november 2010

En bild säger mer än tusen ord

Eftersom det varit så otroligt dåligt med bilder (och fått kraftiga klagomål ;)) här så har jag nu bestämt mig för att göra något åt det, eller försöka i alla fall. Så från och med nu ska det dagligen komma ett inlägg med någon bild (och väldigt lite text!) från min dag, då jag inte befinner mig på resande fot dvs. Vi startar idag med detta!

Lite text får det blir ändå. Nu har jag officiellt sommarlov. Tenta idag var dock riktigt svår. 40 flervalsfrågor där vi kanske gått igenom 3-4 stycken, de andra vet jag inte vart han hade hittat dem, inte bara jag som tyckte det var svårt heller. De övriga 60 poäng kunde fås genom att lösa ett caseliknande problem. Förhoppningsvis räddade detta case mig, men kan ha gått hur som helst. Oavsett hur så är det sommarlov i exakt 3 månader och två dagar, det firar vi med stort party ikväll.

Idag skulle vi haft någon som skulle kolla på vår bil men avböjde i sista stund så nu får vi se hur det blir. En av oss tre kommer stanna i Adelaide till mitten av december så se om vi får sålt den då. Annars kommer jag ha ensamrätt till den när jag kommer tillbaka, men målet blir nog trots allt att sälja den. Mig kvittar det lite när, men de andra vill sälja den så.


Nog med text för denna gång!


Tomten finns även i Adelaide, i jätteformat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar