måndag 21 mars 2011

Liten uppdatering

Precis hemkommen efter första skoldagen denna vecka. Helgen som passerade innehöll liten mix av fest och plugg. I lördags var jag bjuden till ett poolparty och det är nog den bästa hemmafesten jag varit på här i Australien än så länge. Sydamerikanskt inspirerad fest i ett makalöst hus och en fin liten pool. Dessutom bjöds det på både sangria och mat, vilket gjorde det till en väldigt lyckad kväll!

Förutom detta så hände det inte så mycket i helgen. I söndags behövde jag ta igen lite i skolan, börjar bli allt mer att göra där men det ska inte vara någon fara.
Annars så börjar en kär vän ge upp. Min miniräknare som jag haft i nästan tio år har fått någon typ av sjukdom. Idag när jag skulle räkna lite fungerade den knappt, och att byta batterier hjälpte inte alls. Ska se om den går att reparera.
Dock så lyckades jag återfå mina foton från första terminen, vilka jag trodde var förlorade, lite positivt i all fall!

Slutligen så fick jag helt konstigt tidningen Ny Teknik hit till Australien, första gången det händer, lite konstigt men blir lite trevlig läsning iaf!

Inte så mycket mer att rapportera om, utan skola väntar i veckan innan det antagligen blir lite festligheter till helgen.

Avslutar med lite bilder från i lördags:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar