lördag 5 februari 2011

I Adelaide igen

Ursäkta, har varit väldigt dålig uppdatering. Jag kom tillbaka till Adelaide i torsdags och sedan dess har det varit hektiska dagar så tyvärr inte haft tid att blogga.

Bland annat så blev det utgång för alla oss tre (jag, Karina och Oskar) tillsammans med två svenskar från Lycksele som jag träffade på resan hem från Alice Springs i torsdags, mycket trevligt! Dessutom har jag bland annat försökt sälja vår bil men ingen lycka än, förhoppningsvis löser det sig imorgon.

Nu är jag precis hemkommen efter sett min första Cricket match live (glömde tyvärr kameran). Tyvärr visade Adelaide upp sig från sin kalla sida (aja 20 grader iaf) så blev lite halvkallt mot slutet, vilket förstörde lite av underhållningen. Men Adelaide lyckades ändå vinna denna final, efter lite dramatik. Cricket måste jag annars säga är en av de mindre intensiva sporter som jag vet, men tror jag lärde de flesta reglerna iaf. Får se om det blir någon mer match.

Bilder och rapport från Melbourne och outbacken kommer i början av nästa vecka, blir några fortsatt intensiva dagar innan det förhoppningsvis lugnar ner sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar