torsdag 20 januari 2011

5 juli kl 1015 – Gothenburg

Ja, detta är tidpunkten då jag kommer sätta mina fötter på svensk mark igen. Ganska sent dessvärre men tyvärr vet jag inte när jag har min sista tenta. Jag kan ha den sista så sent som 1 juli, men detta får jag reda på i slutet av maj. Och eftersom det redan nu är tjuvtjockt (som min resebyrå beskrev det) i början av juli så får det bli såhär. Lite surt för ev sommarjobb men inte så mycket att göra. Hoppas jag hittar något ändå!

De senaste dagarna har jag inte gjort mycket alls, blivit mest att jag legat på stranden. Men imorgon blir det ut att resa igen som ni säkert vet. Melbourne är första destinationen. Jag och mina föräldrar kommer kolla lite tennis, great ocean road och lite mer äventyr här. Robin Söderling gick vidare till tredje omgången idag, så om de inte lägger hans match på centercourten ska jag försöka få biljetter till den på lördag.
Efter Melbourne (nästa lördag) kommer det bli varmt. 5 dagar i outbacken står på schemat, där vi bland annat besöker Uluru. Jag åker efter dessa dagar tillbaka till Adelaide medan mina föräldrar fortsätter till Darwin och östkusten innan vi träffas igen i Adelaide i slutet av februari.


Inte så mycket mer att rapportera om, så blir lite dött de kommande veckorna här nu. Ha det toppen vart ni än befinner er!

Au revoir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar