måndag 14 februari 2011

Glad Alla Hjärtans dag alla!

Dagen har gått i färgen röds tecken. Som ni säkert alla vet är det Alla hjärtans dag idag eller Valentines Day som det heter här nere. Så från Australien vill jag önska er alla som läser detta; Happy Valentines Day, hoppas dagen blir jättebra oavsett hur ni spenderar den!

Jag själv spenderade mesta av den i city. Jag var på jakt efter bl a nya löparskor då mina gamla var ganska slitna (se bild nedan). Nästan identiska hittade jag så det blir nog toppen. Dessa invigde jag senare på gymmet, Karina hade fixat tio dagars "prova på" vilket passade toppen.

Annars så är det inte mycket som händer här nere. Två veckor kvar till skolan startar, men imorgon börjar Exchange Society’s aktiviteter så antagligen åker jag in till stan för att träffa nya utbytesstudenter.

Tyvärr inte mycket mer att rapportera om, allt är bara toppen här!
Som sagt, ha en bra dag alla och ta hand om nära och kära!
Ciao!

Intressant bild eller hur? Hur som helst, att åka ruschbana ner för bergen i NZ är inte att rekommendera.

3 kommentarer:

  1. YO! Dags för 2011 års första CosX match. Håll tummarna där nere :)

    SvaraRadera
  2. Ohh, saknar dig världens bästa bror!!! Kan vi inte skypa i helgen, lördag vid 12???
    Hoppas din dag varit underbar
    Pusss

    SvaraRadera
  3. Fab: Självklart håller jag alla tummar jag har! Lycka till, hoppas det inte är alltför mkt att gör i skolan heller! Börjar sakna innebandyn en hel del faktiskt!
    Anna: Jag ska ev ut på lördag, utbytesevent så kommer antagligen vara där vid 12 på lördag (21.30 här), Tidigare fungerar nog eller så kan vi säga 12 på söndag om det passar (tidigare fungerar också)

    SvaraRadera