tisdag 14 september 2010

Mot östkusten!

Här kommer ett kort inlägg då jag inte riktigt har tid att skriva så mycket mer. Det har varit fullt upp de senaste dagarna. Plugg inför duggorna, labbrapport, fester och packning har gjort att bloggtiden varit begränsad.
Hur som helst, festerna i helgen var riktigt trevliga. Blev tyvärr lite väl sent båda dagarna vilket resulterade i att både lördag och söndag blev ganska ineffektiva. Jag gjorde ett försök att slutföra labbrapporten men den tog alldeles för mycket tid. Men som tur var flyttas inlämningstiden till tisdagen den femte oktober, så har några dagar på mig när jag kommer tillbaka från lovet.
Duggan igår var ganska enkel. Lyckades gissa fel på en av flervals frågorna men annars ska nog de andra uppgifterna gått ganska bra.
Idag väntar snart sista duggan och antagligen den svåraste hittills. Men hoppas det ska gå hyfsat bra så jag kan lämna Adelaide med gott samvete. Duggan beräknas sluta runt fyra idag och kl åtta går planet. Så hem, duscha och äta, sen bär det av mot flygplatsen! Hoppas verkligen allt går som det ska, för då tror jag detta kommer bli en grym resa.
Kanske kommer någon uppdatering under resans gång, annars kommer en detaljerad version när jag är tillbaka, vilket planerat är sista september!

Vi hörs igen om dryga två veckor, ta hand om er till dess!

Tyvärr hade jag redan raderat bilderna från helgen, men kolla facebook för dom bilderna, ni får nöja er med min nyinköpa resväska :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar