onsdag 29 december 2010

Fenor i havet

Mellandagarna har hittills varit väldigt slappa, inte ens mellandagsrean har vi gjort ett försök på. Sovmorgon, några timmar på stranden och lite olika aktiviteter på kvällarna, precis som ett sommarlov ska vara! Dagarna som kommer går nog i samma tecken så allt för mycket roligt att rapportera har jag inte men:

Den 21 januari flyger jag till Melbourne för att träffa mina föräldrar som kommer på besök!

Min syster har kommit in på universitet i Uppsala, så blir ingen resa hit för hennes del men riktigt glad för hennes skull

Kommer snart boka hemresa till Sverige i Juli; 5 eller 6 juli kommer jag antagligen landa i Göteborg
Avslutar med en händelse från när vi skulle gå hem från stranden. I havet fick jag plötsligt se några fenor sticka upp. Först tänkte jag direkt att det var hajar som var typ 20 m från stranden. Men det visade sig som tur vara två delfiner som gjorde besök. De simmande längs med stranden en bra bit, men lite halvläskigt var det först!

Fortsatt trevliga mellandagar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar