lördag 2 juli 2011

Städat och klart

De två senaste dagarna har vi nästan städat konstant. Vi hade inspektion tidigare idag av lägenheten och vi var därför tvungna att fixa i ordning den. Så inte de två roligaste dagarna i mitt liv men rent och fint är det nu i alla fall. Det börjar samtidigt bli allt tommare här. Idag sålde vi soffan och imorgon åker antagligen de två sista stora sakerna; Oskar och Karinas säng samt kylskåpet. Så ja, blir spartanskt levande de sista dagarna men det får gå an. Ingen större fara för min del.

Inspektion idag gick för övrigt utan några som helst problem.
Efter städningen idag tog jag en vända till stan där jag dels träffade en vän och även passade på att klippa mig. Kvällen avslutades sedan med lite film. Först hade vi tänkt se The Kings Speech men efter tio minuter gav vi upp och bytte till I’m number four. Jag har läst boken och den var betydligt bättre än filmen….


Yr.no går alltid att lita på. Skulle börja regna kl 00.00 här, kl 00.00 satte det igång och har inte slutat sen dess....

Imorgon väntar nog lite träning och lite festligheter på kvällen.

Avslutar med lite bilder från gårdagen, ser betydligt tommare ut idag men glömt ta bilder…


Mitt rum med säng och allt.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar